Rolig dag!:)

Hej! Idag har det varit en fullpackad och rolig dag. Jag var först i Falun och sedan hälsade jag på i skolan på innebandy turneringen,massor av folk sa att de hade saknat mig! Deg kändes jätte skönt att få höra för att jag kände de samma för dem:) men jag var i skolan ända tills 1:20 sedan åkte jag hem och strax inpå åkte jag till stallet och red lite på salt<3 han var så ducktig han fick fin Form nästan hela tiden:) det gjorde mig sumper nöjd,vi tränade också på dressyr programmet han gick fint han slarvade lite men det tar vi igen sen på tävlingen,jag är så förväntansfull! Jag jag iallafall satt upp ett mål som minst (jag riderprocent dressyr) btw..minst 50% man hoppas ju så klart på högre men hålltummarna för mig att det går bra..jag kan lägga upp bild på outfiten:) M. Jag har tagit bilden med mobilen så det är inte nå bra kvalitet ,men men!;) just nu ligger jag i soffan,kollar lite på tv och myser med hunden:) jag har märkt när jag skriver inlägg skriver jag ganska många smilisar...hahha xD kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0